Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Projectleider
    1010

    Peter praat erg leuk en interactief, het helpt mij verder naar mijn eind doel

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Ik heb veel geleerd over woordkeuzes en spelling. Hier ga ik actief mee aan de slag. Ik ben geënthousiasmeerd om dit te verbeteren

  • Overtuigende beleidsnotities schrijven
    1010

    De structuur van beleidsstukken, de vragen die je mee kunt nemen om te beantwoorden in je notitie, het publiek duidelijk voor ogen hebben en persoonlijk neem ik ook mee dat ik meer moet doorvragen op het doel van de notitie.

  • Leergang Beleidsadviseur
    1010

    Verschillende onderwerpen. Het beleid van A tot Z. Verschillende trainers met verschillende expertises. Houdt het afwisselend en boeiend.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Praktische tips, en bevestiging om niet te hoeven twijfelen aan je eigen gevoel bij een dreigende situatie.

  • Omgevingswet - Basis
    108

    Was een training die hoog over werd gegeven en ik ga me verder verdiepen in regelgeving voor mijn dagelijkse werk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De mix van praktijk en theorie was heel prettig. Het stukje waar het ging om nieuwe huurders fysiek te spreken ga ik concreet (proberen) op te pakken.

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Ik heb erg veel geleerd over het proces van overlast. Hier wilde ik ook graag informatie over hebben. Alles sprak mij aan.

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Handige tips en onderwerpen, gedragsaanwijzing kunnen opleggen ook zonder handtekening, verschil tussen last en overlast

  • Woonfraude
    1010

    Mooie praktijk voorbeelden , kan gepassioneerd spreken

  • Omgaan met agressie
    1010

    Dat ik me meer moet richten op de emoties. Emoties meer benoemen. Minder zakelijk maar socialer reageren

  • Omgaan met agressie
    1010

    Goede trainer en goede acteur. Dit maakt de leerstof erg prettig en volgbaar. Ook tijdsduur was goed zo.

  • Projectleider
    1010

    Alles is nieuw voor mij, dus kan het nog niet toepassen in mijn functie

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Fijn om context te leggen voor mijn baan binnen een woningcorporatie. Ik ga aspecten van deze training meenemen in mijn eigen onderzoek dat ik doe.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Dat wij als organisatie en ik persoonlijk te veel accepteer en als normaal zie terwijl dat niet zo is.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Oefenen met de acteur, waarbij pauzes om te evalueren of advies te vragen ingelast mochten worden. Daarbij de tips die werden gegeven.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    We hebben veel besproken waar wij op dit moment tegenaan lopen en werden tips over gegeven die we mee kunnen nemen in onze gesprekken

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Ik heb inzicht gekregen in verschillende modellen en manieren om cultuur te differentiëren. En heb daardoor beter zicht op oorzaken die kunnen leiden tot miscommunicatie.

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    108

    Constant communiceren met je huurders ondanks dat je misschien niks te vertellen hebt. Tips: Wellicht de training wat laagdrempeliger maken voor mensen die de functie nog niet uitoefenen.

  • Besluit bouwwerken leefomgeving
    109

    Vond Peter prettig om naar te luisteren. Vanuit mijn eigen werkveld heb ik eigenlijk weinig te maken met wet en regelgeving. Was wel interessant om naar te luisteren

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Viverion - Aan de slag met ge

    Tablis Wonen - Techniek voor niet-technici

  • Mozaiek Wonen - Asbest Updatetraining

    Eigen Haard - Duurzaamheid in de Praktijk

  • Cordaan - Huurrecht opfrissessie

    Stadlander - Klantgericht Schrijven

  • Arcade - Dilemmatraining integriteit

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Signaleren en melden van sociale problematiek

  • Thus Wonen - Gevorderde Gespreksvaardigheden voor Verhuurmedewerkers

    Woonconcept - Wooninformatie

  • Woonstichting De Kernen - Woning APK toepassing NEN8025

    Woonpunt - Bouwkunde voor niet-bouwkundigen basis en verdieping

  • Baston Wonen - In gesprek

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige

  • Woonkracht10 - Zelf Aangebrachte Voorzieningen

    Triada - Woning APK toepassing NEN8025

  • Mooiland - Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen

    Kleurrijk Wonen - Huurrecht maatwerktraining

  • Wooninvest - Opvang en nazorg voor leidinggevenden

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Omgaan met bewoners met verward gedrag