Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Meer inzicht gekregen in verschillende culturen en hoe daar mee om te gaan

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het actieve element. Samen met groepjes onderwerpen bespreken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik heb een betere beeld over het systeem van volkshuisvesting

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Nieuwe collega’s leren kennen. Samenwerken. Nieuwe informatie

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk uitleg met goede voorbeelden.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Leren van andere deelnemers , input om sociale cohesie te vergroten. Veel bruikbare tips

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    1010

    De voorbeelden uit de praktijk die ik in de toekomst mee kan nemen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Meerdere onderwerpen. Gebruiken tijdens mijn werk aan de telefoon.

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Fijn om te weten wat er vanuit Eigen Haard van mij wordt verwacht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meer duidelijkheid/helderheid voor mij in de wijk.

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Fijn hoe de trainer de lesstof heeft overgebracht.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De voorbeelden die gegeven werden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst beter herkennen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvaten die in de praktijk bruikbaar zijn

  • Omgaan met agressie
    1010

    De beleving van degene die de training gaf.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Informatief. Veel inzichten gekregen in andere organisaties.

  • Motiverende Gespreksvoering
    1010

    De 20% lastige huurders motiveren tot een positief resultaat.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    1010

    De groep, het uitwisselen van alle verhalen en ieders kennis en de praktijkvoorbeelden.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Mijn vragen zijn beantwoord en dat vind ik belangrijk. Zeer interessant en mooie training.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Verschillende gesprek technieken hoe je ze kan toepassen

  • Huurachterstanden
    1010

    Nieuw beleid maken en andere werkwijze

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Audittrail - Train de Trainer

    Talis - Omgaan met huurders met verward gedrag

  • SSH& Nijmegen - Contracten bij resultaatgericht vastgoedonderhoud

    Woningstichting Heteren - Effectief vergaderen en Samenwerken met de Huurdersvereniging

  • Woonbedrijf SWS.Hhvl - Omgaan met agressie achtervangteam en nieuwe medewerkers

    De Goede Woning Apeldoorn - Asbestherkenning

  • Sint Antonius van Padua - Feedback geven en ontvangen

    Wooncompagnie - Woningwaarderingsstelsel

  • Aedes - Workshop Verward Gedrag

    Sint Antonius van Padua - Klantgericht Communiceren

  • Viverion - Woonfraude Signaleren

    De Woonmensen - Techniek voor Verhuurmedewerker

  • Area - Woonoverlast aanpakken

    MVGM - Huurrecht basis en verdieping

  • Plavei Wonen - Professionalisering KCC Medewerkers

    Woonpunt - Opstellen jaarrekening voor woningcorporaties

  • Woonstad - VvE en Huurrecht trainingen

    WoCom - Huurrecht basis

  • Laurens Wonen - Sociale Projectbegeleiding

    Woonwenz - Interventieteam training nieuwe leden