Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Vocht en schimmel
    1010

    De complexiteit van vochtproblemen. Niet meteen naar bewoners wijzen maar gedegen onderzoek doen naar oorzaken.

  • Projectmatig werken
    1010

    De uitleg en de praktijkopdrachten geven een goed beeld van Projectmatig werken. Ik hoop het in mijn werk te gaan toepassen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Inspirerende trainster! Erg waardevol! Zou ook juist voor medewerkers die al heel lang in de sector worden waardevol kunnen zijn, niet alleen voor nieuwe medewerkers! Bedankt!

  • Vocht en schimmel
    1010

    Alle praktijkvoorbeelden en de oefenstof. Dit zorgde ervoor dat ik in sommige situaties een oorzaak kon geven.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijn om achtergrondinformatie te krijgen over onderwerpen die veel voorbij komen aan de telefoon. Hiermee kan ik huurders beter te woord staan

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    De uitleg van de casuses waarbij duidelijk werd waarom de man bij de moskee geen hand wilde geven, waarom ze liever een man wilden etc. Stukje begrip, andere waarden en daardoor normen. Dit ga ik onthouden!

  • Sociale projectbegeleiding
    107

    Een praktische training welke een inkijk geeft in de rol van sociale projectbegeleiding. Concreet voor mij persoonlijk is het de bevestiging dat dit vak bij mij past.

  • Projectleider
    1010

    Veel herkenning maar ook duidelijke handvaten om weer in de praktijk toe te passen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De geschiedenis van het ontstaan van de woningcorporaties. Ik vind het lastig om hier concreet iets mee te doen maar het brengt wel een soort besef waar alles vandaan komt.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik als een nieuweling in de sector en organisatie is het fundament/basis en doelen van een woningcorporatie goed om te weten. Ik begrijp hierdoor beter mijn werkzaamheden.

  • Circulariteit bij de corporatie
    1010

    Er zijn concrete handvaten gegeven waar we als eerste mee aan de slag kunnen. We gaan nu eerst intern het gesprek aan. Zowel bestuurlijk als in de praktijk om vervolgens gewoon aan de slag te gaan.

  • Huurachterstanden
    1010

    Alles, Mark vertelt zeer boeiend en levendig. Jammer dat er te weinig tijd voor de gesprekken met de acteur.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Eigenlijk alle onderwerpen die aan bod kwamen. Vooral als je nieuw bent in de sector, is het fijn om inzicht te krijgen in wat er allemaal speelt of zich heeft afgespeeld.

  • Woonfraude
    107

    Rollenspellen waren leerzaam. Veel voorbeelden uit de praktijk.

  • Omgaan met agressie
    109

    Voor een training aan monteurs is dit de juiste vorm om medewerkers uit de comfortzone te halen. Acteurs zijn erg goed.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Voor mij was het vooral goed om mijn kennis op te frissen en context te geven na een heel aantal jaren in volkshuisvesting (gerelateerde) werkvelden te hebben gewerkt.

  • Basis Installaties
    1010

    Alles sprak mij aan. Ondanks dat ik best al wat basiskennis had heb ik toch weer een hoop nieuwe dingen geleetd.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Goed toepasbare informatie, concreet. Wat ik meeneem is duidelijk gaan maken wat prioriteiten zijn en daar ook uren aan koppelen en communicatie aan de huurder om helder te zijn in verwachtingen en vast nog veel meer

  • Omgaan met agressie
    1010

    De voorbeelden die werden gegeven komen uit de praktijk. Zeer herkenbaar en daardoor blijft informatie beter hangen.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het systeem dat gebruikt wordt tijdens de gesprekken wordt gevisualiseerd en meermaals herhaald middels oefeningen

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Audittrail - Train de Trainer

    Talis - Omgaan met huurders met verward gedrag

  • SSH& Nijmegen - Contracten bij resultaatgericht vastgoedonderhoud

    Woningstichting Heteren - Effectief vergaderen en Samenwerken met de Huurdersvereniging

  • Woonbedrijf SWS.Hhvl - Omgaan met agressie achtervangteam en nieuwe medewerkers

    De Goede Woning Apeldoorn - Asbestherkenning

  • Sint Antonius van Padua - Feedback geven en ontvangen

    Wooncompagnie - Woningwaarderingsstelsel

  • Aedes - Workshop Verward Gedrag

    Sint Antonius van Padua - Klantgericht Communiceren

  • Viverion - Woonfraude Signaleren

    De Woonmensen - Techniek voor Verhuurmedewerker

  • Area - Woonoverlast aanpakken

    MVGM - Huurrecht basis en verdieping

  • Plavei Wonen - Professionalisering KCC Medewerkers

    Woonpunt - Opstellen jaarrekening voor woningcorporaties

  • Woonstad - VvE en Huurrecht trainingen

    WoCom - Huurrecht basis

  • Laurens Wonen - Sociale Projectbegeleiding

    Woonwenz - Interventieteam training nieuwe leden