Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    109

    Nieuwe handvaten die ik in de praktijk kan toepassen zoals het aangeven van mijn eigen grens. De theorie en praktijk meer afwisselen

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Nieuwe info die ik ga navragen/ inbrengen in organisatie/ werk. Fijne levendige lessen!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Nieuwe inzichten in hou alles achter de schermen werkt, sommige dingen bespreekbaar maken. Niet

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Nieuwe inzichten. Trainer deed het perfect

  • Omgaan met agressie
    108

    Nog beter op woorden en houding letten. Soms wat meer lsd op de cursist toepassen

  • Motiverende Gespreksvoering
    107

    Nog meer luisteren naar wat de ander zegt. En afsluiten met ‘wat spreekt u met mij af’.. Het trainen met de acteur is een erg belangrijk onderdeel. Want het is lastig om het toe te passen. Wat mijzelf betreft vind ik het trainen met acteur te beperkt. Ik heb (nog) niet het gevoel het nu echt zelf goed toe te kunnen passen. Aanvullende training, ook het zien van voorbeelden bij anderen, geeft denk ik meer houvast voor toepassing. De basis en uitgangspunten van de training zijn overigens prima!

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Nu weten we de basis van regels voor huurder en verhuurder. Wij kunnen nu gerichter antwoord geven naar de huurder toe. Ik vind dat de trainer ontzettend goed les heeft gegeven. Duidelijke uitleg. Absoluut niet saai.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Nvt. Helemaal duidelijk!

  • Projectleider
    108

    Nvt. Nvt

  • Omgaan met agressie
    108

    Oefenen met de acteur…. Opletten tijdens de gesprekken dat kleine woordjes daadwerkelijk het verschil kunnen maken in de reactie van je tegenpartij/klant

  • Omgaan met en herkennen van dementie
    108

    Oefenen met een acteur. Ik kreeg na afloop tips die ik in praktijk mee aan de gang kan.

  • Omgaan met agressie
    108

    Oefenen!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Om te leren hoe je moet omgaan met moeilijke klanten. Leuke enthousiaste trainer die alles duidelijk uitlegt. Weet zich goed in te leven en neemt ook deel aan de groep.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Omgaan met emotie, weet nu beter te handelen! Theorie en praktijk wisselen zich goed af!

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Omgaan met weerstanden.. Super leuke trainer en acteur. Hartelijk dank voor de cursus.

  • Senior Projectleider
    109

    Omgevingswet, belangrijk bij toepassen projecten. Nieuwe ins en outs. Trainer, inspirerend enthousiast en waardevol

  • Derden in het huurrecht
    1010

    Onderhuur. Alles was zeer duidelijk

  • Onderhoud van begroting tot uitvoering
    109

    Onderlinge discussies leer je veel van. Er zijn voorbeelden benoemd die je direct kunt gebruiken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Onderwerpen vond ik boeiend en het werd geïnspirerend gebracht. dynamisch. heb me niet verveeld. Leukste ongedwongen training tot nu toe… en dit is niet de eerste training )

  • Brandveiligheid van woningen en woongebouwen
    109

    Onderzoek eerst goed wat nodig is, voor begint. Allemaal prima geregeld

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Audittrail - Train de Trainer

    Talis - Omgaan met huurders met verward gedrag

  • SSH& Nijmegen - Contracten bij resultaatgericht vastgoedonderhoud

    Woningstichting Heteren - Effectief vergaderen en Samenwerken met de Huurdersvereniging

  • Woonbedrijf SWS.Hhvl - Omgaan met agressie achtervangteam en nieuwe medewerkers

    De Goede Woning Apeldoorn - Asbestherkenning

  • Sint Antonius van Padua - Feedback geven en ontvangen

    Wooncompagnie - Woningwaarderingsstelsel

  • Aedes - Workshop Verward Gedrag

    Sint Antonius van Padua - Klantgericht Communiceren

  • Viverion - Woonfraude Signaleren

    De Woonmensen - Techniek voor Verhuurmedewerker

  • Area - Woonoverlast aanpakken

    MVGM - Huurrecht basis en verdieping

  • Plavei Wonen - Professionalisering KCC Medewerkers

    Woonpunt - Opstellen jaarrekening voor woningcorporaties

  • Woonstad - VvE en Huurrecht trainingen

    WoCom - Huurrecht basis

  • Laurens Wonen - Sociale Projectbegeleiding

    Woonwenz - Interventieteam training nieuwe leden