Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    1010

    Gesprekstechnieken. Trainer is bekend met onze dagelijkse praktijk, spreekt aan.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Goed advies om na te denken over eenduidige en juiste informatie vanuit organisatie. Adviseer de organisatie juist ook dat de technische medewerkers de training volgen. Extra goed als dat in combinatie gaat met andere collega's.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Goed antwoord op mijn vragen gekregen.. Lesstof is duidelijk en biedt ruimte voor eigen inbreng.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goed idee wat, woningcorporatie goed doet. Weinig. Alleen begin tijd duidelijke maken.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    Goed inhoudelijk en inzichtelijk verhaal. Bevlogen trainer!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Goed om de geschiedenis en het heden van woningcorporaties te horen. Ik gun iedereen zo’n eerste werkdag! Het was interactief en afwisselend en dat spreekt me erg aan. Complimenten.

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Goed om de stappenvolgorde helder te hebben en wat opvallende uitzonderingen te horen. Mooi om te zien hoe gepassioneerd de trainer over zijn vak is

  • Omgaan met agressie
    108

    Goed om handvaten te hebben. Nvt

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goed om te beseffen dat alles uiteindelijk betaald wordt door geld van de bewoners. Het imago van de corporatie wereld heeft hierin een deuk opgelopen, dat kleeft er zeker nog aan.. Kan ik nu niet bedenken.

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    1010

    Goed praktische info. Toch nog te veel eigen voorbeelden, wellicht daardoor niet alle stof wordt behandeld. Overigens wel logisch denk ik

  • Woonfraude
    1010

    Goede duidelijke handgrepen om woonfraude op te sporen en te behandelen. Ik vond het een geweldig cursus met mooie praktijk voorbeelden

  • Huurachterstanden
    1010

    Goede duidelijke werkzame info. Ga zo door

  • Onderhoud van begroting tot uitvoering
    108

    Goede en bruikbare tips en tricks. Goed en duidelijk. Leuke bruikbare tips en tricks uit de praktijk.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Goede gesprekstechnieken, deze zijn goed toepasbaar. Je bent een zeer benaderbaar persoon waardoor je ook het gevoel hebt om persoonlijke gebeurtenissen te delen.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Goede handvaten, het odatt’je is heel bruikbaar. Ik ga mensen in het hier en nu proberen te houden want ik zie dat dit werkt. Hele goede actrice, en een hele duidelijke leidster!

  • Omgaan met agressie
    109

    Goede handvatten hoe je het beste kan reageren op het moment dat iemand agressie richting je vertoont. Kan zowel aan de telefoon als aan de balie gebruikt worden. Hele goede acteur die snel schakelt. Docent geeft duidelijke uitleg.

  • VvE-beheerder
    109

    Goede handvatten om mee verder te kunnen. Ik ben beginner.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Goede handvatten voor in de praktijk. Duidelijk verhaal, trainer gaf ook goede voorbeelden

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Goede koppeling tussen theorie en praktijk. Ik kan vervolgens in een woning de wws controleren en aanpassen. Lekker toegankelijk, speelt goed in op onze vragen en opmerkingen. Neemt de tijd om rustig uit te leggen. Het is wel vrij veel stof op 1 dag als je er nog niet helemaal bekend mee bent.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Goede praktijk voorbeelden, toepassen in eigen casussen. Goede basis waar inhoudelijk dieper op in kan worden gegaan door vragen vanuit cursisten

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Audittrail - Train de Trainer

    Talis - Omgaan met huurders met verward gedrag

  • SSH& Nijmegen - Contracten bij resultaatgericht vastgoedonderhoud

    Woningstichting Heteren - Effectief vergaderen en Samenwerken met de Huurdersvereniging

  • Woonbedrijf SWS.Hhvl - Omgaan met agressie achtervangteam en nieuwe medewerkers

    De Goede Woning Apeldoorn - Asbestherkenning

  • Sint Antonius van Padua - Feedback geven en ontvangen

    Wooncompagnie - Woningwaarderingsstelsel

  • Aedes - Workshop Verward Gedrag

    Sint Antonius van Padua - Klantgericht Communiceren

  • Viverion - Woonfraude Signaleren

    De Woonmensen - Techniek voor Verhuurmedewerker

  • Area - Woonoverlast aanpakken

    MVGM - Huurrecht basis en verdieping

  • Plavei Wonen - Professionalisering KCC Medewerkers

    Woonpunt - Opstellen jaarrekening voor woningcorporaties

  • Woonstad - VvE en Huurrecht trainingen

    WoCom - Huurrecht basis

  • Laurens Wonen - Sociale Projectbegeleiding

    Woonwenz - Interventieteam training nieuwe leden