Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    1010

    De interactie. Het is niet alleen theorie die je meekrijgt maar je hebt praktijkopdrachten en je leert ontzettend veel van de rest en de voorbeelden.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Het netwerken met de nieuwe collega’s en delen van de training interactief

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De vele informatie die voor mij nieuw was, omdat ik nieuw in de sector ben.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Ik heb meer inzicht gekregen met voor mij ongemakkelijke situaties en weet niet beter daar mee om te gaan

  • Signaleren achter de voordeur
    109

    Goed en zeker weer goed om op te frissen en situaties te oefenen. Tot slot mooi

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    109

    termijnen, opzegingsgronden, welk contract je wanneer gebruikt + in de plaatsstelling

  • Omgaan met agressie
    1010

    Inzicht gekregen in verschillende soorten agressie.

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    1010

    Heel werkbaar en inspirerend. Ik ga bij de manager Wonen de status navragen van een renovatie project waar bewoners bij betrokken zijn

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het is een goede basis. Op sommige dingen ga ik nog wat verder induiken.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    De realiteitszin die erin verwerkt was. Dit sprak mij erg aan.

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    108

    Dat we als medewerkers bij elke corporatie tegen dezelfde problematiek lopen.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Het heeft mij dusdanig veel inzicht gegeven, waardoor de essentie mij duidelijker is geworden.

  • Projectmatig werken
    1010

    Gebruiken in de praktijk tijdens (bouw) projecten!

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Ik heb er veel van geleerd ik kan hier echt wat mee bedankt

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Dat de “droge” stof op een duidelijke en praktische manier is gebracht met duidelijke voorbeelden.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    107

    Het herkennen van de problemen in de praktijk met statushouders, samen met de andere aanwezige coöperaties.

  • Verhuurmakelaar
    1010

    Super, interactief veel kennis actueel.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Inzicht in verschillende soorten verward gedrag. Geleerd dat er steeds een andere benadering nodig is

  • Omgaan met culturele verschillen
    108

    De manier waarop de trainer de stof overbracht. Heel dynamisch. Niet saai of monotoon

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    De 2e dag was erg interessant. Veel bruikbare informatie voor in de praktijk.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Aethon - Onboarding Flexmedewerkers

    De Woonschakel - Informatiebeveiliging

  • Welbions - Asbestherkenning en toezichthouden

    Matchability - Omgevingswet en Besluit bouwwerken leefomgeving

  • WoCom - Huurrecht

    Nijestee - Motiverende Gespreksvoering

  • Eigen Haard - Informatieavonden Kascommissie

    Woonwenz - Omgaan met Agressie

  • Domesta - Digibewust en digivaardig

    Feenstra - Woning APK toepassing NEN8025

  • Ieder1 - Inzicht in opvolging eerstelijnsmeldingen

    Rochdale - Gedragsaanwijzing in de praktijk

  • Woningstichting Heteren - Begeleiding Teamdag

    Woonwijze - Dilemmatraining

  • Wonen Zuid - WoningWaarderingsStelsel

    Trivire - Leergang Sociale Projectbegeleiding

  • Patrimonium - Ori

    Trivire - Sociale Projectbegeleiding

  • De Alliantie - VvE-Bestuurder

    St. Antonius van Padua - Omgevingsrecht en bouwregelgeving