- 26-08-2024 - Appartementsrecht Verdieping
- 26-08-2024 - Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
- 02-09-2024 - Leergang Verhuur
- 02-09-2024 - Leergang Sociale Projectbegeleiding
- 02-09-2024 - Leergang Werken aan een inclusieve wijk
- Platform Directeur-bestuurders
- Portefeuille- en vastgoedmanagement
- Platform Managers Planmatig Onderhoud
- Platform Onderhoudsmanagers
- Platform Projectleiders
- Platform Operationeel leidinggevenden van onderhouds- en servicebedrijven
- Platform Integrale Vastgoed Veiligheid
- Platform VvE-beheerders / VvE-bestuurders
- Platform Vastgoed en technisch beheerders VVe
- Online Platform Verhuur
- Platform Managers Wonen
- Platform Woonconsulenten
- Platform Managers KCC Klantcontactcentrum
- Managers Bedrijfsvoering
- Platform Treasurers
- Platform Control & Compliance
- Zorgvastgoed
- Doen wat nodig is
Uw vraag, situatie en context staan centraal. We kiezen daarbij altijd voor de best passende, effectieve en efficiënte oplossing met een moderne, eigentijdse en doordachte maatwerkaanpak.
- Experts
Onze docenten zijn experts in hun vakgebied, kennen de praktijk in de corporatiesector om goede aansluiting bij uw vraag te hebben. We kiezen de docent die aansluit op uw vraag, situatie en cultuur.
- Maatschappelijk betrokken
Onze medewerkers, docenten en adviseurs werken graag voor maatschappelijk en betekenisvolle organisaties. Omdat ze zich verbonden voelen, willen bijdragen en betrokken zijn.
- Persoonlijk
Om uw vraag, context en situatie te kennen, werken we graag persoonlijk met u. We houden van direct contact en korte lijnen om snel tot de beste oplossing voor uw vraag te komen. Zodat u verder kunt.
- Eigentijds
We volgen de ontwikkelingen in de markt, blijven vernieuwen en inspelen op actuele onderwerpen om u, op een moderne, innovatieve en bovenal eigentijdse wijze, te kunnen helpen.
Blog
Qua Wonen over het omgaan met verward gedrag in de praktijk
Corporaties krijgen steeds vaker te maken met verward gedrag. Dit soort gedrag heeft niet alleen effect op de situatie van de huurder die zich verward gedraagt, maar ook op de omgeving, zo zegt woonmakelaar Mathieu van der Burg van Qua Wonen. Daarom volgde hij de training ‘O...
Ik vind het leuk om tot de kern van het probleem te komen
Manon de Lange staat klanten te woord bij woningcorporatie Mercatus. Ze krijgt de meest uiteenlopende meldingen binnen, waaronder ook zaken die gerepareerd moeten. “Doorvragen naar de kern van het probleem kan al veel schelen. Ik kan door de training “Medewerker reparatiever...
Overlast: Zoeken naar zaken die niet in de haak zijn
“Ik heb een signalerende functie waarbij ik de schakel ben tussen bewoners en corporatie en andersom. Tijdens mijn werk zie en hoor ik van alles en als het nodig is maak ik daar melding van. Overlast is een thema dat steeds vaker speelt, dus daar moeten we als corporatie ale...
"Meer informatie over duurzame toepassingen helpt huurders"
Elloïse Plagge-Janssen van Thius in Tiel volgde de trainingDuurzaamheid in de praktijk. Ze startte in april 2022 als medewerker reparatieverzoeken en is intussen doorgegroeid naar projectmedewerker verduurzaming waarbij ze vooral focust op bewonerscommunicatie. De training h...
Wat vonden uw collega's van Kjenning?
Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!