anoniem
Hoe krijg ik de klant…
Hoe krijg ik de klant in actie!
9,2 op basis van 5.206 reviews
Benieuwd hoe andere deelnemers onze trainingen ervaren? Hier lees je de feedback van onze deelnemers. Zij geven je een helder beeld van de kwaliteit, deskundigheid en praktische toepasbaarheid van onze trainingen.
Als het om je eigen ontwikkeling gaat, is alleen het beste goed genoeg. Daarom hebben we de meest kritische jury gevraagd om een oordeel: jouw collega’s en onze deelnemers!
anoniem
Hoe krijg ik de klant in actie!
Mevrouw Monnik
Leerzaam. Hoe kun je duidelijk én netjes zijn naar klant!
Mevrouw Bleijenburg
Geleerd hoe ik meer informatie kan verkrijgen en ik zorg dat we samen tot afspraken willen komen. Niet ben ik duidelijk, maar is het de klant duidelijk?
Rene
2 daagse communicatiecursus gevolgd, kleine groep, persoonlijke aandacht, prima ervaring.
mevrouw Sinnema
Er zijn veel manier van communiceren. Kies je gevoel.
anoniem
Ga zo door!
Mevrouw Dooms
Manieren om gesprekken te voeren én af te ronden
Mevrouw van der Wulp
Geleerd om kort en duidelijk te formuleren en het gesprek goed af te ronden!
Bel naar 0320 - 2374 88 of gebruik de keuzehulp tool.