Mevrouw Pereboom
Hoe kun jezelf omgaan met…
Hoe kun jezelf omgaan met agressie en tot hoever kan en laat je een klant gaan...
9,2 op basis van 5.206 reviews
Benieuwd hoe andere deelnemers onze trainingen ervaren? Hier lees je de feedback van onze deelnemers. Zij geven je een helder beeld van de kwaliteit, deskundigheid en praktische toepasbaarheid van onze trainingen.
Als het om je eigen ontwikkeling gaat, is alleen het beste goed genoeg. Daarom hebben we de meest kritische jury gevraagd om een oordeel: jouw collega’s en onze deelnemers!
Mevrouw Pereboom
Hoe kun jezelf omgaan met agressie en tot hoever kan en laat je een klant gaan...
Mevrouw van Ommeren
Fijne docent en acteur met goede mensenkennis!
anoniem
Zeer realistische oefeningen. Dank!
anoniem
Naast theorie ook geoefend met een soms wel heel realistische acteur.
anoniem
Hoe te handelen met agressie bij de klant!
De heer De Vos
Goede acteur. Leuk om mee te oefenen
anoniem
Zeer leerzaam om te ervaren hoe je slecht nieuws kunt brengen én de bewoner rustig laten blijven
anoniem
Geleerd dat ik anders moet denk, klanten ook bewuster laten worden van hun eigen verantwoordelijkheden
Bel naar 0320 - 2374 88 of gebruik de keuzehulp tool.