anoniem
Uitleg dat dossier bijhouden bij…
Uitleg dat dossier bijhouden bij klachten belangrijk is in het belang van huurder of verhuurder bij klachten. Uitgebreid formuleren zodat advocaat iets met een zaak kan.
9,2 op basis van 5.206 reviews
Benieuwd hoe andere deelnemers onze trainingen ervaren? Hier lees je de feedback van onze deelnemers. Zij geven je een helder beeld van de kwaliteit, deskundigheid en praktische toepasbaarheid van onze trainingen.
Als het om je eigen ontwikkeling gaat, is alleen het beste goed genoeg. Daarom hebben we de meest kritische jury gevraagd om een oordeel: jouw collega’s en onze deelnemers!
anoniem
Uitleg dat dossier bijhouden bij klachten belangrijk is in het belang van huurder of verhuurder bij klachten. Uitgebreid formuleren zodat advocaat iets met een zaak kan.
Martijn Huizinga
Uitleg geven aan bewoners is nu met deze handvatten beter te doen Ga zo door, heldere uitleg
anoniem
Uitleg over het gedrag en tips hoe je contact maakt zodat je verder kunt komen Goede manier om ‘‘s ochtends theorie te doen en ‘‘s middags te oefenen
anoniem
Uitleg over hoe woningcorporaties acteren, met aankomende doelstellingen en hoe het verhoudt daeb/niet daeb en passend toewijzen. Leuke en enthousiast verhaal! Misschien nog meer interactie toevoegen om het nog interessanter te maken.
anoniem
Toepassen in de praktijk Goede sheets en uitleg
anoniem
Toepassing tijdelijke contracten Veel leerstof die interessant bleef door de passende anekdotes en voorbeelden
anoniem
Top trainer
Rykel de Hart
Top training, goede handvaten voor dagelijks gebruik. Ga zowel theorie als praktijk zeker toepassen in huidige casuïstiek. Alleen maar complimenten. Tot nu toe een van de beste trainingen waaraan ik heb mogen deelnemen.
Bel naar 0320 - 2374 88 of gebruik de keuzehulp tool.