Petra van Steel
De gesprekstechnieken Het is aan…
De gesprekstechnieken Het is aan te bevelen dat alle medewerkers die klantcontact hebben de cursus volgen.
9,2 op basis van 5.206 reviews
Benieuwd hoe andere deelnemers onze trainingen ervaren? Hier lees je de feedback van onze deelnemers. Zij geven je een helder beeld van de kwaliteit, deskundigheid en praktische toepasbaarheid van onze trainingen.
Als het om je eigen ontwikkeling gaat, is alleen het beste goed genoeg. Daarom hebben we de meest kritische jury gevraagd om een oordeel: jouw collega’s en onze deelnemers!
Petra van Steel
De gesprekstechnieken Het is aan te bevelen dat alle medewerkers die klantcontact hebben de cursus volgen.
Jaap kramer
De gebreken regeling Goed te volgen. Heel veel behandeld in korte tijd. Super locatie. Prima verzorging. Complimenten aan trainer
anoniem
De gehele historie van de woningbouwvereniging.
Yvonne van Eeden
De gehele training Super training!
anoniem
De geschiedenis en problematiek in de volkshuisvesting. Deze kennis neem ik mee. Leuke, leerzame en interactieve training! Het voelde niet alsof we een hele ochtend hebben gezeten. Wel veel informatie in het laatste uur.
anoniem
De geschiedenis het onderaan van de coöperatie Geen
Frank
De echtheid van de acteurs en ik denk de we daar in de praktijk wel wat aan hebben Zeer duidelijke training
Yahya Quichou
De ervaring van andere collega’s
Bel naar 0320 - 2374 88 of gebruik de keuzehulp tool.