Kjenning
0320 - 2374 88

Platform Operationeel leidinggevenden onderhouds- en servicebedrijven

Platform Operationeel leidinggevenden onderhouds- en servicebedrijven: Een platform voor en door corporaties. Kennis delen en halen. Ervaringen uitwisselen en beter worden in het vak.

  • Gecertificeerd opleidingsinstituut
  • Altijd jouw leerdoelen centraal
  • Specialist in maatwerk
  • Altijd 14 dagen bedenktijd

Inhoud

Gezamenlijk de ontwikkelingen volgen en praktisch invulling geven.

In dit platform wisselen de deelnemers op tactisch en operationeel niveau praktische ervaringen met elkaar uit en bespreken ze vragen of problemen in het werk en mogelijke antwoorden of oplossingen hierbij.

De doelstellingen van en onderwerpen voor de twee tweedaagse platformbijeenkomsten zijn onder meer het halen en brengen van nuttige informatie, tools en kennis; procesbeheersing op uitvoerend niveau; visieontwikkeling op uitvoerend niveau; kwaliteit; aanbesteding uitvoeringsactiviteiten; omgaan met aannemers; arbeidsomstandig heden en veiligheid; persoonlijke ontwikkeling en kennisontwikkeling.

De groep bepaalt zelf de thema’s van de bijeenkomsten. Met een inleiding, workshop of discussie over actuele trends en toekomstige ontwikkelingen werken de deelnemers aan kennis van het vakgebied en de persoonlijke ontwikkeling.

PE punten voor uw ontwikkeling

Deelnemen aan het platform draagt direct bij aan je eigen ontwikkeling. Daarom zijn platforms ook goede ontwikkelactiviteiten en ontvangen deelnemers bij deelname PE punten. Het aantal PE punten wordt op basis van het inhoudelijk programma vastgesteld.

PE-punten

Voorbeelden van recente onderwerpen:

  • EPA/EPC/Energie-index
  • Beheerplannen voor legionella en glaswol
  • Asbest
  • Fijnstof beheersing
  • Bedrijfsvoering en procesbeheersing
  • Kostencalculatie / kostenbeheersing / abc model / tariefbepaling
  • Ketenmanagement
  • Rol en positionering van vastgoedonderhoud
  • Nut en noodzaak eigen onderhoudsdienst
  • Magazijninrichting, beleid en de dagelijkse praktijk
  • Opdrachtgeverschap nieuwe stijl
  • Lean management
  • Dagelijks onderhoud in VvE complexen
  • Schades en juridische verantwoordelijkheid
  • Verandermanagement
  • ARBO en regelgeving rond integrale veiligheid
  • ZAV in relatie tot dagelijks onderhoud
  • Leidinggeven en persoonlijke ontwikkeling
  • Plannings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Arbo en ziekteverzuim
  • De oudere medewerker
  • De veranderende rol van de vakman
  • Vakman en klantgericht werken 2.0
  • Motiveren van medewerkers
  • Timemanagement
  • “Lastige” gesprekken goed gevoerd

Informatie aanvragen

(optioneel)
(optioneel)

Vraag of opmerking

Zij gingen je voor

  • Maasdelta groep
  • De Woonmensen
  • Mercatus
  • De Huismeesters
  • Arcade
  • Ieder1
  • 3B wonen
  • Dunavie

Vragen of advies nodig?

Lees het in onze artikelen

Wil je vrijblijvend advies?

Bel naar 0320 - 2374 88 of gebruik de keuzehulp tool.

Verblijfskosten

Verblijfskosten bestaan uit o.a. zaalhuur en catering gedurende de training.
De aangegeven verblijfskosten zijn exclusief een eventueel diner of een eventuele overnachting.

Indien een overnachting mogelijk is bij de training kan je dit kiezen op het inschrijfformulier.

Let op: Voor de (delen van) opleidingen die online plaatsvinden, zijn verblijfskosten niet van toepassing.

Stuur naar een collega